Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har alltid gitt god service på telefon, og kunnet svare på spørsmål.
Har bare gode erfaringer, hjelpsomt kundesenter, så det så.👍
Lange telefonkøer, dårlig på tilbakemelding. Håpløse ved skade! Aldri igjen.
Dem er lite behjelpelig, prøver hele tiden å påføre kunden ekstra kostnader ved å endre forsikringen uten varsel, aller helst i helgene da man ikke kan ringe dem. Min anbefaling er å holde seg langt vekke og heller, om så, betale de ekstra kronene. For all den ergrelsen jeg har vært igjennom med Storebrand bare for å få tegnet en forsikring hos dem er ikke verd de tusenlappene jeg skulle spare..
Men vil foreta en prisundersøkelse da jeg synes det er viktig å sjekke dette.
Pris på bilforsikring er den beste eg har fått tilbud om hittil. Men synes fortsatt at dette er en veldig dyr forsikring. Derfor vil jeg prøve å innhente flere tilbud fra andre aktører. Helst per mail da eg ikkje liker slike telefonsamtaler og at jeg jobber offshore å da har mindre tilgang til telefon.
Vanskelig å komme i kontakt med, så derfor vil jeg endre selskap.
God kundeservice og hyggelige priser. Fordeler når en har pansjonssparing hos Storebrand.
Jeg har det gjennom jobben, så det er bra. Det er en pensjons- og forsikringsbevis.
Gode priser og service, ringer å sjekker om alt er i orden innimellom :)
Dyrt og stivbent kundebehandling. Opplever ikke at Storebrand er interessert i å beholde meg som kunde.
Vi har ikke hatt noen skadeoppgjør men er fornøyd med kundeservice.
Greit, men ikke villig til å forhandle pris når finner billigere annen plass.
Ikke bra behandling og ikke nødvendigvis med beslut at en snø bilulykke beraknas som en egen bilulykke feil..
Vært mye bonus tull og mye frem å tilbake. Har fått mye feil fakturerer grunnet dette som gjør deg forvirret!
Bra nettside, online chat, bra service... Gode priser.