Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Kundebehandlere som tar seg tid til kunden, slik at det blir forståelig for sånne som ikke er helt inni det som handler om forsikring.
Veldig imøtekommende og best pris,hyggelig saksbehandler,og veldig godt forklarende til de ulike forsikringene.
I snitt gikk mine forsikringer opp 16% mens f,eks båtforsikringene gikk opp 21%. Pga tidene forventet jeg en oppgang i forsikringspremien men ikke så mye. Jeg har ikke hatt noen skader på mange år og har 75% 5 år eller mer i bonus. Forøvrig så har Storebrand mye av mine pensjonsmidler fra arbeidsgiver så nå vil de trolig bli flyttet om de ikke skjerper seg.
Fikk ikke erstattet taptbagasje i Spania. Bilen min ble ikke fikset sist jeg kjørte på en bil
Jeg er veldig fornøyd med forsikringen og kunde begenlingen også.
Nettopp byttet selskap og pris var en stor grunn til byttet. I tillegg var det like god dekning som tidligere. Meget tillitsvekkende og informativ representant.
Bra produkt, bra kundeservice, men høy pris etter første skade