Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Storebrand gjør alt de kan for å spare mest mulig, og de bryr seg ikke om utfallet til kunden ikke strekker til.
Vær så snill aldri velg denne verste forsikringsselskapet. De er verst med alt, kontakt, tid, behandling, service. De gjør absolutt alt for å ikke utbetal det du har rett på. Man må mase å mase i flere år. Og det hjelper heller ikke.
Venter fortsatt på svar fra mange uker tilbake...spørsmål om hvor lang behandlingstid jeg kan forvente er heller ikke besvart....
Mistet noe på reise, får ikke dekket dette. For det jeg vet kan det godt være STJÅLET, men hvorfor i pokker skal jeg måtte melde det som stjålet for å kunne få igjen noe på forsikringen? Anbelafer ikke!! Tok også over 2 uker på å få behandlet en enkel sak.
Lang tid på svar og vanskelig å ha med å gjøre. Ikke til å stole på
Jeg har blitt oppringt de tre siste årene fra storebrand av flere aggressive selgere som påstår at jeg får lavere pris på mine forsikringer hvis jeg går over til dem som totalkunde. Tre ganger har de nesten påstått at jeg lyver med den avtalen jeg hadde. Den fjerde gangen så klarer de på finurlig måte å slå prisen jeg hadde med ca 1000kr. Når jeg endelig blir totalkunde hos dem så skrur de prisen opp når avtalen trer i kraft. De havner da 500kr dyrere enn hva jeg hadde i mitt forrige selskap. Jeg har ikke noe skriftlig som dokumenterer dette, bare samtalen jeg og selger hadde. Dessverre så var avtalen i det forrige selskapet såpass bra at når jeg nå prøver å komme tilbake til det gamle selskapet så får jeg ikke denne prisen igjen. Jeg er svært skuffet over Storebrand og måten de jobber på med å overtale kunder.
Veldig lett og komme fram til etn tilfredsstillende altale for oss!