Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Håpløs fakturering, dyrt, og vanskelig å skaffe seg oversikt over hva en faktisk betaler for.
Liten kontakt utenom prisøking. Kun nettbaserte forespørsler som ikke alltid dekker kundens behov ved kommunikasjon.
Stort sett bra, men har heldigvis ikke hatt så mye bruk for dem, Lite skader gjennom årene.
En verdifull forsikring som har veldig rask behandling.
Byttet nylig bilforsikring og fikk betydlig reduksjon i premie, dette til tross for høyere kjørelengde. Hyggelig kundeservice. Blir nok flere forsikringer snart.
Hadde reiseforsikring via kredittkortet deres. De utbetalte kun en brøkdel av kostnaden for tannskaden min. Det var en svært ukomplisert sak, men likevel var behandlingstiden på nesten to måneder!
De har satt seg på bakbeina og vært lite sammarbeidsvillig når jeg som kunde har hatt behov for det. Lang sakstid og vanvittig dårlig kommunikasjon.