Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Styr unna dette selskap. Gode på pris men ikke hjelpe når man trenger det. Hadde vannskade som jeg fikk dekket et beløp på, men skade var større enn først antatt og venter på tilbake melding ennå 3mnd senere. Ringet og purrer 5 ganger og blir lovt og ringe tilbake men hører ikke noe
Nemi ble kjøpt opp av Storebrand og jeg ble automatisk med over, prisen ble dyrere uten noe tillegg i forsikringsvilkår eller informasjon om nye priser.
Bra dekkning! uten problem betale for bil etter skade
dårlig infomasjon er ikkje til o ambefale for andre angoande reiseforsikring
Storebrand er et av de dyreste og dårligste forsikringsselskapene i Norge. Kundeservice er veldig treg og uhjelpsom. De bør skjerpe seg om de ønsker å være relevante i fremtiden! Vilkårene er midt på treet.
Veldig skuffet. Fikk en pris. Så når forsikringene trer i kraft viser det seg at bobilen hadde blitt forsikret som en campingvogn. Så når jeg ringer inn for å korrigere øker prsen på totalen veldig og det har blitt dyrer enn jeg hadde i forrige selskap. Da var vitsen borte. Så får jeg melding om at prisen var endret fordi selskapet jeg hadde hadde oppgitt at jeg hadde 0 i bonus. Jeg måtte ringe og fikse og dette gård et tid med. men får selskapet til å oppgi bonuser jeg har. Så kommer regningen som er uten bonuser. Da begynner bråket. Jeg føler meg lurt til de grader. Ikke noe kundevennlig overhode. Dypt skuffet er jeg.
Tar ikke kontakt med kunde og får ikke begrunnelse på problemer som har oppstått