Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det har stort sett vært ålreit å ha forsikring hos Storebrand, men da selskapet tabbet seg ut, og glemte den skriftlige avtalen vi hadde om oppstart var det meg som fikk regningen fra TFF - og Storebrand nektet å betale.
Service nivået er meget person avhengig. Skiftet rådgiver/kundebehandler . Det er årsaken til at jeg vurderer å skifte selskap
Selskapet kaller sine høyt utdannede kunder innen realfag og naturfag for fossiler. Dette er et kunnskapsløst, sjikanerende og totalt meningsløst markedsføringsfremstøt. For å sitere Linus Pauling: "It is' nt even stupid".
Får lite igjen, de sier kun feil i kundeservice på tlf, oppgjør tar lang tid og skuffer hver gang
Umulig å få kontakt med/frekke og nedlatende når man først når frem. Løser absolutt ingen av problemene man har. Forstår veldig godt hvorfor mange her gir dårlige omtaler, burde sett det før.
Gode priser spesielt på delkasko biler. Bra startbonus for nye bilforsikringstagere. Enkelt å sjekke forsikringer på nett.
Bra kundeservice og hyggelig folk. Veldig rask skadeoppgjør og de fikser ting asap. Men etter 3 år hos dem har de plutselig økt pris på alle mine forsikringer uten grunn. Prisen gikk opp med nesten 5000kr i året. Blir nok bytte nå