Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meldte inn skade, takstmann på plass samme dag. Nå 14 dager etter svarer ikke saksbehandler på mail, ingenting skjer med saken og vi får ikke ordnet opp i skaden da vi ikke vet noe om størrelse på evt oppgjør. Storebrand frarådes på det sterkeste!
Ingen gode opplevelser. Bare økende pris hver gang man mottar regning.
Generelt trege på å gi tilbakemeldinger og kontakte deg. Er vel greie på pris men som sagt hadde det vært bra med rask tilbakemelding.
Jeg er en drømmekunde! Betaler rikelig premie og har ingen skader.
Fikk beskjed på tlf at skaden ble dekket av forsikringen. Sendte inn all dokumentasjon på saken, og fikk avslag. Tok kontakt og fortalte at vi hadde fått muntlig bekreftelse på at skaden ble dekket. Fikk til svar at dette var i august mnd og at det var en ferievikar som hadde gitt oss gal informasjon.
Service og kundebehandlinga er utrolig dårlig. Vil aldri anbefales til noen.
Prisøkning hvert år uten at jeg har noen endringer i forsikringsverdier.