Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt med storebrand å gjøre ved noen skader og av å til kan dem være vanskelige å ha å gjøre med da dem ikke tar fighten for deg. Jeg måtte selv krangle som f med gjensidige for å rette opp i en feil ved bilskade. (usikker på hvordan dette har gått fortsatt). Det verste var dog at dem sendte oss til inkasso og hevde alle forsikringer uten varsel når trafikkforsikringen ble en del av forsikringsselskapenes faktura. (denne sto på autotrekk med maks beløp som ikke hadde blitt endret) ja det var vår feil men dårlig gjort å ikke sende varsel eller kontakte oss å bare si opp forsikringene. Når vi skulle aktivere dette på nytt så måtte vi dessuten ta til gode med dagens satser og fikk således en mye dyrere forsikringsregning totalt og som dessuten måtte tilbakedateres.
Ok kundehjelp og forsikringsvilkår. Dårlig å øke prisen med kr 1000 til tross for bonusøkning uten åpenbar grunn.
Hadde et tilbud på årlig kostnad på drøye 10000 kroner for full kasko og med kjørelengde på 25000 km pr år. Ønsker nå å se på andre muligheter for å få denne forsikringen billigere enn 11250 pr år.
For meg starter reisen når jeg låser døra hjemme, og den er ferdig når jeg låser opp hjemme. Men det mener ikke Storebrand. Vi manglet en koffert etter ferien og tenkte ok den kommer vel i morgen. Men ingen koffert og alt av sommertøy til min sønn var fortsatt borte. Han skulle videre på ferie, så jeg måtte ut å kjøpe nytt!!!! Storebrand mener jeg må kontakte flyselskapet, men det må da være Deres jobb. Ikke min! Så nå bytter jeg hus, bil, hytte, livsforsikring. Dårlig service gidder jeg ikke å betale mange tusen kroner for!
Reiseforsikringen til storebrand er en klein vare . får ikke dekket nesten noe etter en skade.
En reiseforsikring som ikke er en forsikring. Tap/tyveri fra bil. De valgte da reise forsikring som det alternativet av fors.som skulle benyttes. Har Hus/innbo/Hund/Tabbe fors/biler/innbrudd i bil/arbeidstap/+++ via Akademikerne , altså en fremforhandlet avtale som de ville inngå. Det eneste de leter etter , er årsaker til IKKE å dekke tapt gjenstand , og legger all skyld med til dels tåpelige utsagn over på "kunde". Styr unna !!
Meldte tapt bagasje for to mnd siden. Enda ikke skjedd noe mer enn bekreftelse på at de har mottatt saken. Mye rot, kundebehandlere sier forskjellig hver gang man ringer.