Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Meldte tapt bagasje for to mnd siden. Enda ikke skjedd noe mer enn bekreftelse på at de har mottatt saken. Mye rot, kundebehandlere sier forskjellig hver gang man ringer.
Blir tatt godt vare på, flinke saksbehandlere som sikrer en god saksgang.
Stiller ikke opp for sine kunder! Arrogante kundebehandlere og forferdelig service!
Da jeg sa opp, fikk jeg regning på 1000kr mer. Det er dyrt i utgangspunktet, men DET var å dra den for langt!
Veldig bra innhold i forsikringene, men de er dyre.
Har ingenting å utsette på dem, men har heller aldri vært i dialog med dem om et skadeoppgjør.
Har du barn, styr unna! Holder ikke muntlige avtaler. Når det kommer til vanlige hus/bil forsikringer er dem aldri billigst, vanskelige å få kontakt med og lite hjelpevennlige.