Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
de var veldig på med og få meg til å skifte forsikring til Storebrand, pris og vilkår var helt ok, men kundebehandlingen etter jeg har kommet over til Storebrand er helt RÆVA. ikke svarer min personlige rådgiver telefon og gir heller ikke noe form at han skal ta kontakt. Ringer jeg ``hoved`` nr så ble jeg bare satt over og satt over. ingen tok ansvar for å hjelpe meg.
Reduced my bonus to Malus.without any proper explanation.
Jeg fikk tilbud fra Storebrand, de var billigst, så jeg tegnet avtale med dem. Men, så oppdaget jeg en skade på huset, takstmann har vært å sett, skade rapport er sendt inn. Men nå er det gått 3 mnd, storebrand gjør ingenting. De bare henviser til web siden deres. Der står det at saken er under behandlig......ingen tilbakemelding eller noe. Svært useriøst. (Jeg har hatt en skade tidligere, men da ett annet firma, og da var det bare 14 dager så var firma på plass)
Vanskelig å få tilbud fra dem, svarer ikke på henvendelser, dårlig hjemmeside for samboere da bare en kan logge inn.
Hvis man ikke tar kontakt jevnlig blir forsikringspremien satt opp uforholdsmessig mye hvert år.
Bare lokketilbud før de justerer opp prisene uten forklaring. Kundebehandler svarer ikke på spørsmålene man stiller, bare går rundt grøten. Aldri mer dette tulleselskapet!
Syntes det var rart å få prisøkning første året, jeg hadde jo valgt selskapet pga en akseptabel pris