Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Siden forsikring er en nødvendighet så må en jo forsikre sine eiendeler hvis noe skulle uønsket skulle skje. Prisene på forsikring hos Storebrand kunne gjerne ha vært lavere.
De var det billigste forsikringsselskapet på markedet da jeg valgte de. Har ikke hatt noen hendelser som gjør at jeg har hatt behov for deres assistanse.
Seriøs og pålitelig Ryddig ved takst og skade. Diskuterer ikkje pris på forsikringene , det drar ned veldig
Sliter litt med å få svar fra ansvarspersonen jeg har. Sendt flere mailer, men får ikke svar. Forsikringen gikk betraktelig opp etter 1 år, selv om det ble sagt at det skulle holdes stabilt.
Jeg ble overtalt av en selger til å kjøpe forsikringer i Storebrand. Har nå hatt behov for å bruke innboforsikringen min. Det tar veldig lang tid og få svar på forsikringsoppgjøret, og det er dårlig oppfølging. Har ventet 1 uke på svar på svar fra saksbehandler. Noe så enkelt som en takst har jeg nå ventet 6 uker på uten at den har kommet. Det tar for lang tid. Kundeservice på chat er også helt elendig.
Premie økte fra 21000 til 29000kr over en natt! Bilforsikringen gikk opp over 30%, utrolig mtp bilens verditap og bonusøkning. Fikk imedlitid grei hjelp under skadeoppgjør.
Jeg har vært kunde i Nemi forsikring som Dere har overtatt prøver og ringe men ingen tar telefon . Så dårlig har prøvd flere ganger