Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg ble overtalt av en selger til å kjøpe forsikringer i Storebrand. Har nå hatt behov for å bruke innboforsikringen min. Det tar veldig lang tid og få svar på forsikringsoppgjøret, og det er dårlig oppfølging. Har ventet 1 uke på svar på svar fra saksbehandler. Noe så enkelt som en takst har jeg nå ventet 6 uker på uten at den har kommet. Det tar for lang tid. Kundeservice på chat er også helt elendig.
Premie økte fra 21000 til 29000kr over en natt! Bilforsikringen gikk opp over 30%, utrolig mtp bilens verditap og bonusøkning. Fikk imedlitid grei hjelp under skadeoppgjør.
Jeg har vært kunde i Nemi forsikring som Dere har overtatt prøver og ringe men ingen tar telefon . Så dårlig har prøvd flere ganger
En stigning i forsikringen fra kr 14136,- til kr 19428,- fra året 2020 til året 2021 er helt uakseptabelt.
Prisøkning uten forvarsel per år. Det er ikke anbefalt selv om man har akademiker avtale.
Fikk ikke engang tilbud på superforsikring på bilen. Da pga. At kjøretøyet er 7 1/2 år. Uvesentlig kmstand visstnok. Ellers et greit nok forsikringsselskap.
Nett basert løsning er ikke godt nok for å håndtere skade saker. Det er ikke alltid finnes riktig vei / valg å beskrive hendelse slik at man må ringe eller skrive for å forklare bedre og får råd fra konsulent. Og så det tar langt tid til å få tilbake melding fra dem. Den siste sak hos meg tok 2 måneder selv om det var enkelt sak angående skade på takboks som var skadet når jeg kjørte inn i garasjen. I tillegg fikk jeg beskjed at de skal redusere bonusen min på grunn av det. Det synes jeg er urettferdig.