Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Min bil ble påkjørt av en bilfører som er kunde hos Storebrand. For å få dekket leiebil må jeg dokumentere arbeidsforhold, arbeidstid, kollektivtilbud og andre grunner til at jeg er avhengig av bil. Det burde da være tilstrekkelig at jeg har bil som er i daglig bruk, og at deres kunde har påført den skader som gjør at den ikke er kjørbar. Storebrand har riktignok bekreftet at de vil dekke kostnader til reparasjon, men siden bilen min ikke er levert til et verksted de har avtale med (den står hos merkeverksted, for skadene er såpass alvorlige at jeg kan ikke ta sjansen på et annet verksted), så må Storebrand godkjenne taksten fra verkstedet før de går med på å betale. Kommunikasjonen med Storebrand har vært ok så langt, derfor får de to stjerner.
Jeg har ikke hatt oppgjør eller krav ovenfor Storebrand, men deres ekspedittelighet med korrespondanse er upåklagelig.
Skulle ha min faktura pr e post, avtalen med Rema var ok... Storebrand tok over og kunne ikke gjøre det samt at de er nesten 1000 dyrere en andre.
Kunderådgiver som du når første gang som ønsker å selge deg forsikring er hyggelig og behjelpelig, opptil flere ganger. Men å få hjelp senere av samme rådgiver gruppe viser at de ikke kommuniserer med hverandre og gir tilbakesvar som er komplett motsatt av hva første rådgiver gav. Husk noter navn på hvilken person du snakket med dato og klokkeslett og om mulig. Ta opptak av samtale. Storebrand kommer aldri tilbake til deg selv om du setter kvalitet på kontaktsamtale til 0.
De ringer deg hvis du er kunde hos andre selskaper, snakker om god rabatt og god service, de lurer deg til å bli kunde, men etterpå som man skal melde en skade, de begynner å lure oss og nekter og dekke skade.
Hurtig svar på spørsmål og relativ gode forklaringer.
Nydelig service av dem som jobber der, føle seg ivaretatt å prisen e bra 😊