Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Da min mann kastet klærne mine ved en feiltagelse under flytting var jeg kjempefortvilet. Vi har flytteforsikring og ulykkesforsikring mm. Ikke en krone ble dekket av klær som har verdi ca 30.000.
Aldri anbefaler helse forsikring hos dem. Vente tid for behandling søknad er alt for langt. derfor har jeg sagt opp søknaden min
They are the cheapest I can find with my car, innbo and travel insurance. courteous and helpful staff as well.
Ble "tvangsflyttet" fra Nemi til Storebrand, ble garantert like vilkår og pris, men når man ser på detaljene så stemmer det ikke. Snakket med kundeservice, som bare lo da jeg påpekte dette, og nektet å gi meg samme pris og vilkår som jeg hadde.
Meldte inn en sak, og han på telefon var kun opptatt av å bli ferdig med samtalen. Han hørte halvveis hva jeg sa, og vill bare si at "Nei, vi skal ikke pusse opp huset ditt for deg." Vel ingen ber dem å gjøre det. Dette var kun snakk om følgeskaden, men erfaring var helt forferdelig. Dårlig service. Jeg ba ham at en saksbehandler ringer meg, som aldri gjorde selv om jeg minnet selskapet på chat om det også. Ikke verdt.
Høyere pris enn avtalt. Synes dette er dåårlig gjort når prisen er over 2000 kr høyere enn avtalt
Jeg kan ikke anbefale bedrifts-helseforsikringen. For det første glemte Storebrand hele tre gange at melde mig inn i bedriftsavtalen og hvergang jeg kontaktede dem var de absolut ikke interesserede i at hjelpe eller mente at det var deres problem. Jeg blev endelig meldt inn og da jeg da skulle bruge avtalen måtte jeg have to henvisninger fra legen og ringe dem innen de gik igang med at behandle sagen og den første henvisning har jeg aldrig fået besked på hvor den er kommet hen trods jeg har fået et sagsnummer. Oplevelsen af at deres kunder service ikke er interesserede i at hjelpe er sammen som da jeg kæmpede med at blive meldt inn, de er helt ligeglade med deres kunder.