Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ved klage på forsikringens pris ble dette tatt til etterrettning og justert Passe på å ha riktig premie til en hver tid Bra.
Ble påkjørt og fikk skylden enda du kunne se på bildene at motparten sin bil hadde trykt inn siden på bilen min.
Handler stort sett om pris, har liten erfaring med hvordan de forskjellige selskapene ved faktiske skadeoppgjør.
Prisen jeg betaler er høyere enn det selskapet tilbyr til nye kunder!
Jeg byttet til Storebrand i februar. Betalte og registrerte efaktura og avtalegiro. I april får jeg beskjed pr brev om at jeg ikke har betalt, og at forsikring opphører hvis jeg ikke betaler. Det gjør jeg så klart. Men jeg fikk ikke beskjed pr epost eller sms. Og jeg hadde heller ikke betalt i mars. Sjekket nettbank, der er alt i orden. Prøver å skrive Storebrand, men da må jeg fylle ut deres skjema, og må derfor ta skjermdump for å dokumentere eget brev. Hva om brevet ikke kom i posten? Hvorfor har de ikke purret i mars? Og prinsipielt: hvis jeg ikke har mulighet til å sende en epost til en epost adresse, har jeg ikke rettssikkerhet fordi jeg ikke kan dokumentere egen kommunikasjon. Dette gjelder mange selskaper. Skulle ikke være nødvendig å ta skjermdump for å dokumentere egen kommunikasjon.
Plutselig kommer det en regning hvor det står at avtalen er opphørt. Trodde ikke det var lov. Kunne feks ringt og fortalt at det var noe galt ikke bare sendt ut en melding om at det var opphørt. Tenk om det skulle begynne å brenne i heimen eller noe....????
Vi har tilsammen 4 forsikringer hos Storebrand og har hatt det i mange år. Vi har jo en god rabattordning ved at vi også er bankkunder hos Storebrand. Men én forsikring (bobilen) synes noe for høy.