Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Oppgjør er veldigt bra, kjøp av forsikring kunne vært bedre ,
Takk for at du likte oppgjørsprosessen vår, men synd at salgsprosessen ikke svarte tilsvarende til forventningene. Tips oss gjerne om hva vi kan gjøre for å forbedre oss.
Jeg er ut etter en bra forsikring selskap, siden jeg har så mange biler er pris viktig
Tusen takk for at du valgte oss og vi satser på at du ikke vil bli skuffet.
Ble utsatt for hærverk på egen ny innkjøp brukt båt på henger utenfor egen bolig i midten av juni mnd 2023. Storebrands takstmann ga en altfor lav takst og utbetaling av oppgjøret tok hele 8 uker selv etter gjenattte purringer både til takstmann og til storebrand pr tlf og mail. Da var sommeren og båtlivet over for min del. Så derfor mister Storebrand meg og min familie alle våre forsikringer. Min anbefaling er at en styrer unna Storebrand forsikring pga overnevnte.
Dette høres ikke bra ut og det er bare å beklage på det sterkeste at vi ikke har klart å levere på dine forventninger til oss som selskap. Slik skal det selvsagt ikke være og jeg vil gjerne se nærmere på din historie for å lære av våre feil.
Veldig proft og ryddig selskap. Hadde skadesak og pengene var på konto dagen etter. Anbefales
Tusen takk, godt å høre at vi levde opp til forventningene og vårt eget ønske om å være Norges beste forsikringsselskap.
Jeg regner med at etter overgang fra IF vil det ta tid med rutiner og bruk av ny levrandør
Generelt ett veldig bra forsikringsselskap, men er blitt dyrere med årene
Etter et ALT for langt kundeforhold til Storebrand, så sier vi takk og farvel! Skrekkelig kundebehandling, fakturasurr og ekstremt arrogante og inkompetente medarbeidere. "takk" og farvel! Lykkelig over å ha funnet EKSTREMT mange flere selskaper der ute som tilbyr en helt annen service, og på noen tastetrykk så sparte husholdningen 8.000,- kroner i året i forsikringer!