Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vanskelig å få kontakt med. Urimelige beslutninger underveis som medførte betydelig ulempe. Avkorting av krav. Tom 2 1/2 år på noe som burde vært gjotr på 6-9 mndr.
Synd at Storebrand solgte sin helseforsikring da kundeservicen er blitt dårlig. De svarer kun på mail og responstiden er opp til 10 virkedager. Har hatt dårlig oppfølging fra saksbehandlere som ikke har vurdert sakene etter ordlyd i polisen, så styr unna dersom du vurderer ny helseforsikring.
Hadde en forsikring sak pga jeg ble på kjørt av en annen bil. Fikk ikke noe penger for dette. Stresset lenge med at saken skulle bli ferdig
Doblet prisen i løpet av 24 mnd. Arroganse av en annen verden. Styr unna!!!
øker priser som de vil, uten fornuft !!! 20% økning per neste fornyerung av forsikringer, helt fra jordet!!
Har uføreforsikring / uførepensjon via arbeidsgiver i Storebrand. Over 2 måneder siden sak ble meldt inn, Behandling av sak ennå ikke påbegynt. Fikk ved telefonhenvendelse oppgitt at saksbehandling er mellom 5 og 6 måneder. Arbeidsgivere som vurderer Storebrand bør forhandle frem en garantert behandlingstid eller vurdere andre leverandører.
Hadde en steinsprut-skade på vinduet i en god stund. Måtte oppgi dato på når det skjedde. Nå får jeg regning fra de som utførte reparasjonen da Storebrand ikke vil dekke dette da det var over ett år siden det skjedde. Har betalt dyrt for delkasko på en gammel bil KUN pga. steinsprut-skade. Det blir fort bytte av forsikring for meg. Måte på tull. Rimelig, men gjør ikke det de lover. Kom dere over til et annet selskap er mitt råd.