Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Opplevde nylig å ikke bli trodd og følgelig nektet erstatning etter lommetyveri på ferie. Trist, smålig og ikke minst et klart bevis på at Storebrand ikke er der når man faktisk har behovet for hjelp.
Elendig kundebehandling. Ved å gi skylddeling i en soleklar sak, mister man bonus, og må betale egenandel. Vurderte flere ganger og gå til politianmeldelse for svindel, men det hadde sikkert blitt henlagt.
De setter opp prisen jevnlig, selv om jeg er fast kunde, og har samlet alle mine forsikringer der. Billige kun i starten for å lure til seg kunder. Føler ikke lojalitet av denne årsak.
Brei kommunikasjon. Har vært grei avtale hittil. Ikke hatt behov for hjelp eller utbetalinger så kan ikke si noen om kvalitet på skadeoppgjør.
Behagelige priser på bil- og reiseforsikring, men selskapet tilbyr ikke utleieforsikring som en del av husforsikringen. Det er for dårlig!
Ikke no negativt, bare at de er dyre. Utover det ønsker jeg og bytte.
Bra litt dårlig med bonus opplysninger, for eksempel har jeg min siste bil i over 5 år og hadde bil før det, men bonusen er bare 3 år.