Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er egentlig ok.Ikke så bra kommunikasjon med kundene
Helt ok, men dyrere enn andre selskap. Satsene ble økt med nesten 5000kr på det nye tilbudet, og det er med medlemsfordel jeg har via jobb. Det utgjør nesten 20% økning på fakturaen, noe som er helt uakseptabelt. Her blir det bytte av selskap omgående.
jeg ha nettop bli bytte til Dere, så jeg vet lite om Dere, men Jeg ha nettopp fått en regning fra dere,som er høye enn før, så jeg er ikke førnøyd
OK, men dyre forsikringer. Ønsker meg bedre priser på forsikringer.
Har vært totalkunde der i mange år, og opplever egentlig at de er lite opptatt å beholde meg. Har vært ok ved skadesaker ved reise (bagasje forsinkelser)
Justerer opp prisene uten å informere forsikringstaker, vanskelig å snakket med på tlf. Tar lang tid fra du melder inn skaden til det skjer noe. Har i tillegg rabatterte prisen gjennom arbeidsgiver, noe alle andre matcher på et blunk.
Har vært helkunde hos disse. Trakk penger av min konto til en annen kunde av de. Mente det var mitt problem. Innboforsikring betalt i et halvt år, viste seg at de ikke hadde endret hvor dette gjaldt selv om de fikk ny adresse av meg. Godt det ikke har vært et uhell hos meg i denne tiden. Selv ved en klage, gir de bare opp mellom avdelingene. Styr unna!