Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært helkunde hos disse. Trakk penger av min konto til en annen kunde av de. Mente det var mitt problem. Innboforsikring betalt i et halvt år, viste seg at de ikke hadde endret hvor dette gjaldt selv om de fikk ny adresse av meg. Godt det ikke har vært et uhell hos meg i denne tiden. Selv ved en klage, gir de bare opp mellom avdelingene. Styr unna!
Veldig ryddige både ved kjøp og bruk av forsikringene
Har alle forsikringene mine her, og er fornøyd. Skal bytte bil og ønsker tilbud fra andre.
Plutselig stort pris hopp etter at de overtok Nemi forsikring
Har ingen dårlig erfaring med selskapet som er solid . har egen online system som du kan rapportere saker .
Kundeservice var spydig og frekk, men beklaget seg senere. Sjekker ikke opp kildene sine eller gjør et enkelt research for å se at alt stemmer og er på plass. Setter alt på kunden selvom kunden kan være usikker og/eller nytt for h*n. Plutselig får man baksmell av dem for at de i senere tid har sjekket ut at ikke alt stemte. Det kan være fordi man har glemt seg eller rett og slett helt ny på dette med forsikring. Som et seriøst selskap burde de vite bedre om å se etter at alt stemmer som det skal. Sjekke ut før de gir tilbud og ikke komme i senere tid og trekke seg. Sier ikke jeg er perfekt, men jeg sier jeg feks er helt ny på dette også usikker. De ga meg et tilbud, jeg stolte på at alt var i orden (som jeg føler man skal), senere kom baksmellen, og nå er alt min feil.
Jeg har ved to anledninger vært uheldig med en tapt (GoPro kamera) på grunn av en uventet, ytre påvirkning i form av svære bølger fra passerende båt med det resultat at kameraet falt overbord. Mobiltelefonen er ble høyst sannsynlig stjålet, men jeg brukte ordet tapt siden jeg ikke direkte så at den ble stjålet, men det var ingen andre sannsynlige årsaker til at den ble borte. Dett benytter Storebrands saksbehandlere straks til å betvile årsakene og mener at jeg mistet tingene. Så gir de et såkalt skjønnsmessig oppgjør på kr 2500.-, som overhodet ikke dekker utgiftene til nytt innkjøp. Jeg kan på ingen måte anbefale Storebrand, som ser ut til å ha som policy at kundene ikke snakker sant.