Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg hadde meldt en sak ifm avlyst reise i disse Coronatider. Vi har lastet opp og utfylt alt som ble krevd for å opprette en sak. Også hørte vi ingenting av Storebrand i 4 måneder. Jeg hadde nesten glemt saken, men så tilfeldigvis i deres portal om at den ble lukket uten videre. Ringte umiddelbart til kundeservice (1time 15min ventetid) og fikk høre av konsulenten om at alt ser riktig ut og fullstendig inkl vedlegg, men systemet har ikke klart å catche vedlegget av en eller annen grunn??? Og dette førte til at saken ble avsluttet av seg selv uten noen form for en varsel - ingen e-post, sms mv... Helt latterlig av en så stor aktør, mistet tilliten helt og er ferdig med Storebrand kundeforholdet...
Tok lang tid å få forsikringen i orden, mye frem og tilbake. Klarte å sette forsikringen i min fars navn og si opp hans forsikringer. De startet forsikringene uten å si opp mine gamle, det måtte jeg ordne selv etter 2 uker. Prøvde å ta kontakt for å ordne enkelte ting, men var vanskelig.
Fikk faktura med 50 % prisøkning etter 1 år. Ingen forhåndsmelding eller forklaring. Mye plunder med bilforsikringsoppgjør.
Aldri hatt problemer med de. Alt løser seg enkelt. Anbefales!
Synes de er gode på skadesaker og ryddig utbetaling
Selskapet virker veldig profesjonelt, jeg får raskt svar og nettsidene er etterhvert blitt veldig brukervennlig og oversiktlig. Det er bra. Men jeg synes spesielt forsikringene er blitt veldig dyre og prisøkningen årlig er generelt høy.
ingen ting å utsette på, vil foreta en prissjekk. Har ikke hatt bruk for å benytte dem ved u-hell, så her kan jeg ikke uttale meg noe om, men Storebrand virker veldig seriøse. Vet ikke om noe å sette fingeren på.