Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Storebrand spiste Nemi og nå må jeg betale mye dyrere forsikring
Frastjålet mobil på ferie i Brasil. Nøyaktig 3 dager tok det fra skaden var meldt til saken var ferdig behandlet. Sheesh, Storebrand redda hele ferien min! Kan ikke anbefales nok!!
Dersom man gjerne vil ha svar på noe man lurer på i forbindelse med innsending av skadeoppgjør, kan man bare glemme det. Saksbehandlerne er totalt utilgjengelige. De man treffer når man ringer inn, lover at de skal svare tilbake, noe som aldri har skjedd meg, Snakket med en i dag, og da jeg forsøkte å si at det ikke ikke tidligere har fungert med å bli ringt opp igjen, slang han på røret.
Det har stort sett vært ålreit å ha forsikring hos Storebrand, men da selskapet tabbet seg ut, og glemte den skriftlige avtalen vi hadde om oppstart var det meg som fikk regningen fra TFF - og Storebrand nektet å betale.
Service nivået er meget person avhengig. Skiftet rådgiver/kundebehandler . Det er årsaken til at jeg vurderer å skifte selskap
Selskapet kaller sine høyt utdannede kunder innen realfag og naturfag for fossiler. Dette er et kunnskapsløst, sjikanerende og totalt meningsløst markedsføringsfremstøt. For å sitere Linus Pauling: "It is' nt even stupid".
Får lite igjen, de sier kun feil i kundeservice på tlf, oppgjør tar lang tid og skuffer hver gang