Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dersom man gjerne vil ha svar på noe man lurer på i forbindelse med innsending av skadeoppgjør, kan man bare glemme det. Saksbehandlerne er totalt utilgjengelige. De man treffer når man ringer inn, lover at de skal svare tilbake, noe som aldri har skjedd meg, Snakket med en i dag, og da jeg forsøkte å si at det ikke ikke tidligere har fungert med å bli ringt opp igjen, slang han på røret.
Det har stort sett vært ålreit å ha forsikring hos Storebrand, men da selskapet tabbet seg ut, og glemte den skriftlige avtalen vi hadde om oppstart var det meg som fikk regningen fra TFF - og Storebrand nektet å betale.
Service nivået er meget person avhengig. Skiftet rådgiver/kundebehandler . Det er årsaken til at jeg vurderer å skifte selskap
Selskapet kaller sine høyt utdannede kunder innen realfag og naturfag for fossiler. Dette er et kunnskapsløst, sjikanerende og totalt meningsløst markedsføringsfremstøt. For å sitere Linus Pauling: "It is' nt even stupid".
Får lite igjen, de sier kun feil i kundeservice på tlf, oppgjør tar lang tid og skuffer hver gang
Umulig å få kontakt med/frekke og nedlatende når man først når frem. Løser absolutt ingen av problemene man har. Forstår veldig godt hvorfor mange her gir dårlige omtaler, burde sett det før.
Gode priser spesielt på delkasko biler. Bra startbonus for nye bilforsikringstagere. Enkelt å sjekke forsikringer på nett.