Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært det billigste alternativet for meg så langt.
God kundeservice, enkle å med å gjøre og jeg syns de er billige... Så det skal mye til for at jeg bytter selskap.
Ved klage på forsikringens pris ble dette tatt til etterrettning og justert Passe på å ha riktig premie til en hver tid Bra.
Ble påkjørt og fikk skylden enda du kunne se på bildene at motparten sin bil hadde trykt inn siden på bilen min.
Handler stort sett om pris, har liten erfaring med hvordan de forskjellige selskapene ved faktiske skadeoppgjør.
Prisen jeg betaler er høyere enn det selskapet tilbyr til nye kunder!
Jeg byttet til Storebrand i februar. Betalte og registrerte efaktura og avtalegiro. I april får jeg beskjed pr brev om at jeg ikke har betalt, og at forsikring opphører hvis jeg ikke betaler. Det gjør jeg så klart. Men jeg fikk ikke beskjed pr epost eller sms. Og jeg hadde heller ikke betalt i mars. Sjekket nettbank, der er alt i orden. Prøver å skrive Storebrand, men da må jeg fylle ut deres skjema, og må derfor ta skjermdump for å dokumentere eget brev. Hva om brevet ikke kom i posten? Hvorfor har de ikke purret i mars? Og prinsipielt: hvis jeg ikke har mulighet til å sende en epost til en epost adresse, har jeg ikke rettssikkerhet fordi jeg ikke kan dokumentere egen kommunikasjon. Dette gjelder mange selskaper. Skulle ikke være nødvendig å ta skjermdump for å dokumentere egen kommunikasjon.