Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Får ikke uforpliktende forsikringspris på klokke uten å betale for verditakst
Skadet hånden på jobb i sent 2015. Nerveskade med varige men. Storebrand er arbeidsgivers forsiktig selskap. Storebrand har selv dratt ut tiden og ikke overholdt egene uttalelser om at saken skal behandles snart. Etter masse år sendte advokaten min en avtale om forsikringsoppgjør som igjen Storebrand lovet snarlig behandling, tok ytterligere 6 måneder pluss med gjenntatte purringer ifra advokaten. Joda Storebrand godtok størrelsen på skade utbetalingen, men dekker ikke hele advokat regningen selv om di er pliktig. Nå har denne saken tatt over 5 år med gjenntatte purringer ifra min advokat, mange legespesialist uttalelser er gjennomgått. Mange rådgivende lege uttalelser er gjennomgått, å iløpet av 5 år med Storebrands egen somling, er det klart det koster i advokat utgifter. Har forøvrig ikke motatt endelig oppgjør som skulle komme for 2 uker siden. Advokaten kommer ikke i kontakt med saksbehandler på Storebrand. Blir tingretten i første ledd, så får di gi pekefingeren til Storebrand.
Byttet til Storebrand for noen måneder siden, og angrer. Da jeg for første gang i mitt liv fikk et tyveri fra bilen min, trodde jeg at jeg ville møte et hjelpende og serviceinnstilt menneske på telefon - som forsto at de fleste som har opplevd tyveri /hærverk trenger en imøtekommende og forståelsesfull hjelper. Der ble jeg skuffet: en kvinne som kjølig fortalte meg at jeg måtte melde skade på nettet, var alt. Dessverre gikk det ikke, og etter flere forsøk ringte jeg opp igjen dagen etter En mann, som var like kjølig og uinteressert, ba meg ringe verkstedet for å be de sende over info. Da jg spurte etter kontaktinfo, svarte han at "det vet de". Verkstedet visste imidlertid ikke dette, og jeg fikk plutselig rollen som mellommann, med å ringe frem og tilbake. At kunde hjelperen hos Storebrand virket helt uinteressert i å hjelpe meg slik at dette ble så smidig som mulig, fant jeg irriterende merkelig. Og at han ikke oppga navnet sitt da jeg ba om navn, var også helt uventet. Jeg opplevde rett og slett dårlig hjelp og service, og forventet mer når man trenger hjelp. Har tidligere hatt annet forsikringsselskap, og vil bytte tilbake, selv om de var noen kroner dyrere.
Fikk inntrykk at de er bare flinke å samle inn penger.. Saksbehandler er aldri tilgjengelig, tross over 10 telefon kontakt med kundeservice og angivelig sendte flere purring meldinger. Aldri svarer tilbake. Måtte vente i over 2 måneder for.. avslaget. Vurderer å bytte selskapet.
Hadde et kombiskap som gikk i stykker mens jeg var på ferie. Meldte det inn 31 juli. Jeg vet ikke årsaken til dette og har sjekket med strømleverandør om det hadde vært strømbrudd. Det var det ikke. Jeg har sendt bilder av gammelt skap, ødelagt mat samt nytt med kvittering. Jeg tok kontakt senest mandag 13 sept. Idag fikk jeg beskjed om at saken var lukket grunnet for lite opplysninger. Hva kan man si. Har vært i kontakt med dem utallige ganger. Jeg har toppforsikring og får ingen forklaring på hva de fortsatt mangler. STYR unna dette forsikringsselskapet. Du får ikke hjelp….
De er veldig flink på å tilrettelegge for unge sjåførerer under 23 som eller må betale dyre dommer for forsikring. Har fikser de løsning for rask bygging av bonus og lavere pris.
Det er utrolig dårlig kundebehandling når det kommer til at en trenger hjelp av dem. Har sendt inn skadesak og at det skal være leiebil, det ble ikke brukt leiebil, slik at det skal utbetales kompensasjon. Det blir ikke svart på meldinger og ikke noe tilbakemeldinger når en sender nye opplysninger i saken. Jeg har nå prøvd å få svar ifra dem i 2 uker, men her skjer det ingen ting Når en ringer får en heller ikke noe hjelp, bare sure svar av kundebehandler. Ikke et selskap å stole på når det kommer til oppgjør