Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ikke noe og klage på, men vil ha prisen ned så derfor vurderer jeg og flytte mine forsikringer.
Har verken hatt gode eller dårlige erfaringer, kjørt skadefritt i mange år.
Registrert skade 24. juli og har pt ennå ikke tatt i saken, over 3 uker senere 17. August. Dette er for dårlig!
Grei kundeservice og hjelp, men kunne vært bedre på pris.
Storebrand er et seriøst selskap som kan sine ting. Lette å prate med både på mail og telefon.
Jeg har ikke noe å klage på hos Storebrand de gjør en utmerket jobb. Jeg ønsker nå å se om de har de riktige prisene når man sammenligner med konkurrentene.
Jeg har alltid fått en OK pris her, men etter å ha blitt trakasert hver gang jeg anskaffer meg en verdigjenstand, har jeg valgt å gå til et annet selskap. Utrolig dårlig kundeservice, til tross for at jeg har alle mine forsikringer her og betaler godt over 20.000/år.