Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt bare trøbbel med Storebrand og fraråder direkte å bli kunde. Er du kunde så fort deg å bytte! En forsikring er ment å hjelpe deg når uhellet er ute, og her yter Storebrand elendig service. Masse liten skrift og vilkår spesielt designet for å sikre seg selv, og å hindre bistand om noe skulle skje. Ett av eksemplene mine er at jeg spesielt ba om og kjøpte bilforsikring med leiebil, noe man trenger om bilen av uansett grunn skulle få stans og jeg kjører mye og langt med jobb. Leiebil tror jeg bare du får om du kolliderer mot en blålilla Skoda fabia der sjaføren har bursdag og er født kl 16.12 en regntung oktoberdag (karikert historie, men illustrerende for hva som kan finnes under liten skrift). Oppfylles ikke kriteriene eksakt får du ikke hjelp. Jeg har dessverre et par historier til. Man betaler dyrt for forsikring om uhellet er ute, og hos Storebrand får du absolutt ikke det du betaler for.
Da min mann kastet klærne mine ved en feiltagelse under flytting var jeg kjempefortvilet. Vi har flytteforsikring og ulykkesforsikring mm. Ikke en krone ble dekket av klær som har verdi ca 30.000.
Aldri anbefaler helse forsikring hos dem. Vente tid for behandling søknad er alt for langt. derfor har jeg sagt opp søknaden min
They are the cheapest I can find with my car, innbo and travel insurance. courteous and helpful staff as well.
Ble "tvangsflyttet" fra Nemi til Storebrand, ble garantert like vilkår og pris, men når man ser på detaljene så stemmer det ikke. Snakket med kundeservice, som bare lo da jeg påpekte dette, og nektet å gi meg samme pris og vilkår som jeg hadde.
Meldte inn en sak, og han på telefon var kun opptatt av å bli ferdig med samtalen. Han hørte halvveis hva jeg sa, og vill bare si at "Nei, vi skal ikke pusse opp huset ditt for deg." Vel ingen ber dem å gjøre det. Dette var kun snakk om følgeskaden, men erfaring var helt forferdelig. Dårlig service. Jeg ba ham at en saksbehandler ringer meg, som aldri gjorde selv om jeg minnet selskapet på chat om det også. Ikke verdt.
Høyere pris enn avtalt. Synes dette er dåårlig gjort når prisen er over 2000 kr høyere enn avtalt