Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg fikk rett og slett ikke noe tilbud, i denne omgang. For litt siden var jeg i kontakt med Storebrand. Det endte med et forsøk på salg som ikke stemte med det ja eg ba om.
Leit å høre at du er skuffet over oss, håper du vil gi oss muligheten en annen gang.
Treig på å gi tilbud, dårlig med dialog. Kunne kanskje ikke matche nytt selskap på pris
Beklager, tusen takk for tilbakemeldingen og vi vil bruke de til å bedre oss.
Har ikke brukt forsikringen, men synes den er blitt dyr.
Beklagelig vis har også forsikringsprisene skutt i været som følge av renteøkninger og inflasjon, da særlig innen reparasjon og sanering. På en nylig måling kom Storebrand Forsikring likevel som en av de billigste selskapene, så vi er nok fortsatt konkurransedyktige. Så håper vi at prisene nå snart kan stabiliseres.
Veldig god kundebehandling. Enkelt og greit. Aldri noe tull.
Tusen takk, veldig hyggelig å høre!
Delkasko på 244 per måned med forutsetning tegning av 3 forsikringer. Andre selskap ville ha 100 kr mer per måned for samme dekning.
Tusen takk for tilbakemeldingen, velkommen til oss!
Vanskelig når det gjelder utbetaling for skade, lang saksbehandling, skal ha 30.000 i egenandel for utleieforsikring ved skade
Takk for tilbakemeldingen. Vi har slitt med en krevende vinter og lang saksbehandlingstid, men skal nå ha kontroll på situasjonen. Vi håper du har fått løst saken din tilfredsstillende.
Kun ute etter å kapre mest mulig penger, har snakket med tre stk i dag og ingen vet hva de snakker om. Min bil som jeg betaler masse penger for å forsikre hver måned er tydeligvis for gammel. Selv om jeg har dyreste forsikring. Skammelig!
Det høres ikke bra ut. Beklager at vi har skuffet deg. Om du er misfornøyd med håndteringen av en konkret skadesak, ta kontakt med vårt Kundeteam så får vi sett på dette og sett på om vi har gjort noe feil.