Sum-it opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg skifta fra storebrand til sum-it tidligere i år, og jeg er kommet for å bli. Tilgjengeligheten og servicen jeg får av min rådgiver i haugesund er alt jeg ser etter i et selskap! Hjelper og med gode priser.
Opplevde skade på bilen min, fikk rask å god hjelp ved innmelding av skade. Videre ble bilen levert til verksted å jeg fikk leiebil. Stor fornøyd med alt sammen hele veien.
Rask og forholdsvis rimelig løsning for at mitt Alu-cab tilbygg på min Toyota hilux skulle være dekket ved eventuell skade. Kontaktpersonen min hos Sim-it Svolvær hjalp meg rakt og på en utmerket måte ❤️
Mottok tilbud fra Sum-IT, så kan ikke si noe om hvordan det er å være kunde hos de. Tilbudet vi mottok var ikke konkurransedyktig på noen måte, over 10.000kr dyrere enn vårt nåværende selskap. Ekstremt dyrt, og da hjelper det ikke at selskapet er helt nytt og ukjent.
Ble kunde hos Sum-it via Lofoten-kontoret. En telefonsamtale som var meget hyggelig, faktabasert og nøye. Rådgiver spurte gode spørsmål, tydelig at han var ute etter å kartlegge mitt behov, og ikke overselge. Hadde en vannskade etter en tid, takstmann kom dagen etter at skade ble meldt, og penger på konto under en uke etterpå. Bortimot perfekt! Vil du ha et personlig forsikringsselskap som faktisk bryr seg om deg, så velger du Sum-It, og Lofotenkontoret anbefales spesielt.
Endelig føler eg at alle mine forsikringar er riktige. Gode forklaringar som eg trengde! Tusen takk saksbehandler i Karmøy/ Haugesund. Ringe til deg på kveld og du fiksa problemet mitt.
Ble kontaktet av en forsikringsmann her i sogndal. Sa ja til møtet og nå er jeg kommet for å bli. Utrolig hvor stor forsjell det er på agenter i bransjen, følger opp og ordner opp hva enn det måtte være. Er alltid tilgjengelig uansett dag og klokkeslett.