Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget dorlig oppfølging etter skade. Som til slutt endte med at dei nekter å for at forsikringene ikkje gjelder for min skade
For mye økning i pris ..dårlig info om økningen i detaljer
Boligkjøperforsikring fra Tryg: 1. saksbehandler sa ok til krav, så endret til nei 2. uenig i vurderingsresultat, og tilbakemelding sendt ved 3 ulike anledninger. Pr idag er svar at påklaging ikke blir registrert?! 3. behandling av påklaging vil ta langtid fordi mange klagesaker pågår?! Hvem passer på at en ikke mister krav når reklamasjonsfrist utløper? 4. egenandel betales etter tidsbruk av 10 timer. 10 timers jobb er et standard brev hvor krav som saksbehandler var ok, nå endret til nei. Ber om timeregistrering 3 ganger uten svar 5. ringte kunderservice Tryg og purr, kundeservice fant ingen sak i systemet?! Senere fikk svar at kundeserive ikke har tilgang til klage sak som blir behandlet av Tryg kvalitet. 6. forsikring er kjøpt fra Tryg, men Tryg kvalitet vil ikke svare, og mener Sedgwick skal svare?!! 7. en skal være heldig hvis en får svar .. 8. listen kan være veldig lang.... så boligkjøper, passer på hvilken boligkjøperforsikring som du får tilbudt av melger.
Bare positive tilbakemeldinger. God kundeservice, og raske svar
Verste tilbudsprisen som jeg noen gang har sett. Det ble liggende på over dobbelte av det beste tilbudet som jeg fikk.
Aldeles värdelöst försäkrings sällskap med värsta kundservice. Sagt upp min bilförsäkring efter ett år, även om de oförskämt tog en månads extra betalning från mig är jag ändå glad att jag blev kvitt med dem.
Avviser alt, ingen god forklaring etter mitt mening. den Innleide takstmannens jobb var å avvise saken