Tryg Forsikring opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk en egen kundebehandler, noe jeg har ønsket. Sa da jeg skiftet at jeg ønsker ikke lokketilbud for å skifte, men en avtale som ikke øker med en haug etter 1 år. Ble lovet det. Så økte prisen med 13%, noe som for oss betyr 5000kr i året i økning..
De er ikke nøyaktig, og gir feilinformasjon om forsikringen. Når jeg trengte hjelp sa de noe helt annet
Kan slett ikke anbefales! Bilen ble skadet og motparten har innrømt skyld med engang skriftlig i skademelding. Likevel måtte vi betale egenandel for reparasjon (5000), som vi aldri fikk tilbake fra Tryg. Helt elendig. Anbefaler derimot GJENSIDIGE på det varmeste, aldri vært noe tull med dem.
Har hatt Inbo pluss hos Trygg i snart 1 år, å nå fikk jeg til slutt bruk for dem. En blomsterpotte har lekt vann på mitt stuebord da jeg var bortreist. Ettersom jeg ikke var hjemme og oppdaget lekasjen mener Trygg at det ikke var en «plutselig» hendelse, og vil ikke dekke noe som helst. Så vil bare si: Styr unna trygg om du vil ha dekning når uhellet er der!
ønsker ikke at min værste fiende har dette seleskapet som forsikring. Værste som finnes. Behandleren har påtatt seg saken min, for 6 dager siden, men da har problemer med barnet sitt så da får han ikke vært på jobb. Da skjønner jeg ikke hvorfor ingen andre kan påta seg saken min. Cons med seleskapet: Behandlingstid Ræva nettsider ikke la meg starte med kundebehandlere
Blitt veldig dyre - ellers bra kundeservice - bør være bedre med kontakt med kundene ved fornyelse
Jeg råder ikke engang fienden ! Insister alltid vilkårene med en gang ! Når du skal kompensere for en større skade som brann osv., da kommer store problemer.
Bra selskap, litt sen med å svare på mail. fornøyd med avtale eg fikk men det finnes sikkert noe bedre på pris.
Jeg ble oppringt av en av Trygg Forsikrings selgere. Etter deres introduksjon sa jeg at jeg var fornøyd med forsikringene jeg hadde, og at jeg ikke ønsket å endre dette. De la brått på. Dette opplevdes så frekt at jeg skrev denne meldingen. Jeg kommer til å bruke denne lille historien dersom jeg har samtaler som vedrører valg av forsikringsselskap.
Raske til å svare. God pris. Ikke noe tull. De tror deg på ditt ord
Etter flomskade på huset vårt, har vi møtt en saksbehandler som ikke har evnen til å vise medfølelse, han overser mailer, svarer ikke på meldinger, er frekk, godtar ikke noe av det vi kommer med av forslag, rett og slett overkjører oss. Tryg gir oss heller ikke mulighet å bytte saksbehandler. Vi trekker alle forsikringer vi har hos Tryg ut, og bytter selskap. Aldri mer Tryg!!!
Greit, ikke noe mer eller mindre. Hatt denne i noen år
Har vært kunde i Tryg i over 10 år. Bare positive erfaringer med de og fått god hjelp hver gang jeg har hatt en skade. De har rask saksbehandling, dyktige skadebehandlere og viser empati og medfølelse. Prøvde Fremtind forsikring i 3 mnd og har dårlige erfaringer derfra. De har useriøse skadebehandlere og elendig saksbehandling. Byttet tilbake igjen til Tryg fordi jeg trives best i Tryg hvor jeg vet av erfaring jeg får god hjelp og oppfølging-.
ryddig og greit. ingen negative erfaringer annet enn at de ikk ringte meg opp når jeg ønsket i forbindelse med økning i forsikringspremier
Jeg har hatt to separate situasjoner der noen har kollidert i min bil. Tryg har ordnet alt og lagt til rette for at det ble minst mulig stress for meg
Ble kontaktet vedr. pristilbud på bedre pris på forsikringen, som har blitt alt for høy