Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt vanlig, "lopper" oss som har vært kunder i mange år.
Mye bra, men sender tilbud og ber om aksept, og får det, men på fakturaen er prisen høyere.
Fornøyd med kundekontakt og skadeoppgjør, men for høy premie.
Fornøyd med Tryg, men har ikke noen skader. Et skadeoppgjør vil vise om jeg er fornøyd.
Mye rot med faktureringsrutiner og stor prisøkning fra år til år.
Hadde nesten gitt opp, fikk hjelp av en nabo som hadde vært igjennom det samme med Tryg, han ordnet samme advokat og da ordnet mye seg fort. Tryg er bare seg selv først hele tiden, jeg fikk oppgjør og byttet selskap asap. Bedre å bruke et norsk forsikringsselskap, gjensidige, som kan kundeservice. Er fornøyd nå, Trygve.
Godt lokke tilbud, etter denne øker prisen vanvittig.
Ingen problemer med noe. Ikke hatt noe skadeoppgjør.
Dei aukar prisen noko voldsomt. Eine bilen min(2010mod MB) Har faktisk stege med over 100% på dei to åra eg har hatt den, og det er heilt uakseptabelt. Husforsikringa steig med over 28% ifrå i fjord... Ikkje bra i det heile..
Dårlig tilbakemelding når du tar kontakt, må hele tide ringe og purre på saker du har tatt opp.
Veit det finnes forsikringsselskaper som er billigere men hvor seriøs disse er vet jeg ikke, Tryg er ihvertfall seriøs.
Hadde en på besøk hjemme og fant flere feil i min gamle forsikringsavtale.
Dette selskapet presterte å gi meg skylden og utgiftene da jeg sto parkert i gaten hjemme, og en tenåring satte fra seg sin moped på samme avmerkede plass. Denne hadde så veltet slik at styret gikk tvers gjennom grillen på min bil, noe som førte til en dyr reparasjon. Tryg mente den måtte ha blåst over ende (det var regn, men vindstille) og at jeg uansett skulle refundere dem regningen for reparasjonen. Jeg protesterte og sendte inn fotos tatt på stedet som viste klart hva som var skjedd, men intet hjalp. Fikk også meget lite imøtekommende svar på e-post..
Bare gode erfaringer hele veien. Tipp topp for meg og min husstand.
Agenten fikser det meste men de må skjerpe seg litt på priser, spesielt på hus og personbil.
Slettet en avtale i mars og trodde alt var betalt på denne. I desember fikk jeg en faktura med purring på et tidligere beløp. På faktura stod det at beløpet gjaldt et "tidligere varslet beløp". Jeg hadde ikke fått et eneste varsel, og ingen info om at denne skulle betales. Kom i kontakt med kundeservice, og de ga meg det totale utestående beløpet. Jeg betalte inn dette under tvil. 2 måneder senere fikk jeg enda en purring på et "tidligere varslet beløp", selv om alt utestående skulle vært betalt. Står fremdeles ingenting på "min side". Finnes ingen spor på at jeg skylder de noe annet enn de purringene som kommer på løpende bånd. Elendig service.