Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bare gode erfaringer hele veien. Tipp topp for meg og min husstand.
Agenten fikser det meste men de må skjerpe seg litt på priser, spesielt på hus og personbil.
Slettet en avtale i mars og trodde alt var betalt på denne. I desember fikk jeg en faktura med purring på et tidligere beløp. På faktura stod det at beløpet gjaldt et "tidligere varslet beløp". Jeg hadde ikke fått et eneste varsel, og ingen info om at denne skulle betales. Kom i kontakt med kundeservice, og de ga meg det totale utestående beløpet. Jeg betalte inn dette under tvil. 2 måneder senere fikk jeg enda en purring på et "tidligere varslet beløp", selv om alt utestående skulle vært betalt. Står fremdeles ingenting på "min side". Finnes ingen spor på at jeg skylder de noe annet enn de purringene som kommer på løpende bånd. Elendig service.
Utrolig lang saksbehandlingstid på 3 mnd. Eller mer, etter å ha innsendt helseopplysninger vedr min sønn. Er også svært missfornøyd med å måtte betale for et produkt i tre mnd. Hvor barnet ikke er dekket av forsikringen. Meget mulig dette er alminnelig prosedyre, men like fullt er dette svært dårlig.
Har ikke interessert meg for forsikring og skjønner nå at jeg ikke har hatt alt jeg burde, kanskje noen burde ha ringt for å foreslå eventuelt redegjort innimellom. Har tross alt vært der i 10 år. I tillegg er prisen veldig dyr! Service ved skade er ok, men lite kunnskap og svarer feil i forhold til den forsikringen man har.
Rask behandling av skademeldinger og greit oppgjør.
De siste to betalingene har jeg ikke fått påminnelse om betaling før de sender meg purring.