Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Umulig å få noen i tale selv ved enkle spørsmål. Venter i evigheter på at "noen" skal ta telefonen. Ingen beskjed om plass/nummer i køen.
Ikke velg Tryg! Elendig kundebehandling, takstmenn som aldri dukker opp eller svarer, og ekstrem lang saksbehandling. De leser ikke dokumenter og opplysninger som sendes inn, og ber om de samme opplysningene ufattelig mange ganger. De skylder på hverandre, og klarer ikke ta tak i noen ting. Hold dere laaaangt unna Tryg forsikring. Har ventet i 3 mnd på forsikringsoppgjør nå, enda er ikke saken klar. Saken er enkel, og dokumentasjonen i orden. De har også økt våre årlige forsikringskostnader med nesten 20000kr årlig på 3 år, kun ved at vi har gjort få endringer mht forsikringsobjektene. Tidligere hadde vi tiltro til Tryg, men har følt oss alt annet enn trygge nå.
Når jeg sa opp bilforsikring så må jeg betale trafikk avgifter på personforsikring
Superfornøyd med både pris selskap å kundebehandler
Når nan ser på prisøkningen virker det som om enhver telefon til selskapet registreres som skade. Tryg er en stor skuffelse.
Prisene og dekning på tlf var bra, også hyggelig kunderådgiver. Ba om å få tilbudet på Mail , noe jeg også fikk. Men til min overraskelse fikk jeg etter noen dager velkommenmelding, Tryg hadde satt i gang oppsigelse av mine forsikringer i andre selskap. Dette uten at jeg hadde akseptert tilbudet.
Stabile priser over tid, rask respons på henvendelser