Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skulle ønsket Tryg skulle gitt meg bedre tilbud og billigere, synst betalte høyt.
Ingen problemer eller forsinkelser ved skade og oppgjør.
Dyr forsikring for en A3 2008 modell med maks bonus. Etter ca. 8 mnd kom det plutselig ekstra krav om innbetaling grunnet feil-kalkulasjon hos Tryg!!!
Ble oppringt av en forsikring selger fra Tryg. I telefonsamtalen informerte selgeren meg at det er et utforpliktige tilbud, sendt til meg på e-post med mulighet til å vurdere tilbudet 3 uker fremover. Har fått en faktura fra Tryg på 20000 kr etter samtalen. Har ikke inngått noen avtaler med Tryg! Opplever dette som lureri.
Alle forsikringsselskap er vell greie så lenge man ikke bruker forsikringen, bare betaler.
Har ikke brukt forsikring men ønsker å sjekke pris med andre da jeg synes Tryg virker dyrere enn nødvendig.
Hvis det er fakturaspørsmål ute å går hos disse er det bare å glemme å få et skikkelig svar. Koster mer tid enn penger å få avklart fillesaker. Et så stort firma burde kanskje investert i en skikkelig CRM plattform sånn at de faktisk kan svare kundene sine på det de spør om.