Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hvis det er fakturaspørsmål ute å går hos disse er det bare å glemme å få et skikkelig svar. Koster mer tid enn penger å få avklart fillesaker. Et så stort firma burde kanskje investert i en skikkelig CRM plattform sånn at de faktisk kan svare kundene sine på det de spør om.
Tryg er et solid forsikringselskap. Serviceinnstilt og ordner alt fortløpende. Kjempefornøyd. Litt dyr på enkelte forsikringer men dog verd og betale for. 100% tilstede
Bra, men så at andre var billigere på bil, derfor vurdere jeg å bytte. Kundekontakten har vært bra og forsikringsoppgjør har gått bra.
Gode betingelser for Utdanningsforbundets medlemmer
Jeg hadde parkeringsskade på bilen min, hvor jeg også kom bort i en annen bil. Meldte skaden på tryg.no og fikk hjelp og leiebil med en gang. Overraskende god oppfølging : )
Jeg er meget godt fornøyd med kundeservicen. Kan anbefale Tryg som et godt forsikringsselskap.
Økte forsikringen med over 30% ved ny registrering av vinterlagret bil pga at jeg hadde forsikring uregistrert i vinter, under påskudd om at dette var en ny forsikring, i stedet for en fortsettelse av den opprinnelige før vintelagring. Dette oppfattes som lite forståelsesfullt, gjerrig og ikke så lite hevngjerrig.