Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skuffende service. Aldri opplevd slik utydelig og uryddig selskap. På grunn av dem måtte jeg selge bilene og bytte fordi det var utrygt å være forsikret i tryg
Helt uproblematisk kundeforhold bortsett fra lavt verdsatt eget arbeid etter branntilløp bolug
Rask behandling. Hadde kjørt over kilometerstanden eg hadde på bilen. Fikk ikke innkorting av skadebeløpet.
Vært i kontakt med forsikringen 4 ganger vedrørende kjøpe av forsikring, men uten hell i å få startet med forsikringen.
Tryg har alltid ivaretatt mine interesser på en flott måte. Veldig fornøyd med Tryg.
Prøvd å ringe sidekick avdelig opptil 5 ganger, de har lagt på flere ganger.
Etter å ha hatt boligforsikring plus i flere år, hadde jeg plutselig bruk for dem, da jeg havnet i en boligtvist på en bolig jeg hadde kjøpt. Jeg forklarte situasjonen til dem, og de sa at jeg måtte få et avslag fra motparten, før deres jurister ville hjelpe. Dette tenkte jeg var fair nok, jeg har forståelse for at de ikke kan bygge saken fra bunn. Men etter avslaget fra motpartens forsikringsselskap, og etter jeg har brukt mye tid på å samle og sendt dem all dokumentasjon, så har de ikke respondert på flere uker. I går sjekket jeg på "min side", og så at de har lukket saken min. Dette uten en gang å ta kontakt med meg. De svarer meg heller ikke på mail, og det er vanskelig å nå gjennom på telefon. Det irriterer meg at jeg har betalt dem alle disse pengene, når de ikke vil hjelpe meg når jeg trenger det. På høy tid å bytte til et annet selskap.