Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har vært veldig fornøyd med Tryg, men de blir bare dyrere og dyrere, samt der har blitt gjort en del feil fra deres side. Som har gitt meg mye mer arbeid. Bilforsikringene er dyre. Men alt i alt fornøyd.
Hei Hilde! Takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi jobber kontinuerlig for å skape gode opplevelser for kundene våre, og du må gjerne ta kontakt om du har noen gode innspill. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
De klarer aldri å få til noe av det man spør om på telefon, man må gå gjennom samme sak på nytt hver gang man ringer (som man må gjøre en gang i måneden tydeligvis), og de er ganske frekke over telefon (fra første sekund).
Hei Marius! Det er leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i kontakt med oss Tryg. Vi er alltid åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Man får det man betaler for, og uten "egeninnsats", kan man vel ikke forlange mer?, Så dersom man prøver, vil vel muligens også Tryg, gjøre det bedre? Dermed er vel også vi "fornøyd", sett på bakgrunn av den "jevne" forsikringstaker! Så dette er vår hovedgrunn til å undersøke våre muligheter!
Hei Frank! Gjerne ta kontakt med oss om du ønsker at vi skal ta en ny gjennomgang av avtalen din :-) Ellers er vi alltids åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Samlet sett når man har mange forsikringer i ett og samme selskap skulle man tro man fikk gode priser. Tryg gir meg riktig nok god rabatt i %, men når den opprinnelige prisen er såpass høy som den er så hjelper det ikke særlig. Det blir som å gi 20% rabatt på en ny Ferrari. Ja, du sparer nesten en halv million men det hjelper liksom ikke når bilen fortsatt koster over 4 millioner.
Hei Tore! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Forholdsvis bra. Dog skuffende at forsikringen steg med 65% over natten.
Vi fikk en skade på bolig og meldte dette til Tryg. De oppleves vanskelige og passive og svarer for eksempel ikke på henvendelser. Jeg har nå ventet over to uker på kostnadsoverslag på skaden. Vi har betalt til Tryg i mange år, men det er først når du har behov for hjelp, det viser seg om du har valgt riktig selskap eller ikke.
Hei Tor! Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, ta gjerne kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt. Mvh Tryg forsikring
Syntes prisen øker for ofte. Har hvert kunde i mange år og syntes Tryg øker prisen for mye.