Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Man får det man betaler for, og uten "egeninnsats", kan man vel ikke forlange mer?, Så dersom man prøver, vil vel muligens også Tryg, gjøre det bedre? Dermed er vel også vi "fornøyd", sett på bakgrunn av den "jevne" forsikringstaker! Så dette er vår hovedgrunn til å undersøke våre muligheter!
Hei Frank! Gjerne ta kontakt med oss om du ønsker at vi skal ta en ny gjennomgang av avtalen din :-) Ellers er vi alltids åpen for forbedringsforslag som kan skape en bedre opplevelse for kundene våre. Med vennlig hilsen, Tryg Forsikring
Samlet sett når man har mange forsikringer i ett og samme selskap skulle man tro man fikk gode priser. Tryg gir meg riktig nok god rabatt i %, men når den opprinnelige prisen er såpass høy som den er så hjelper det ikke særlig. Det blir som å gi 20% rabatt på en ny Ferrari. Ja, du sparer nesten en halv million men det hjelper liksom ikke når bilen fortsatt koster over 4 millioner.
Hei Tore! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Forholdsvis bra. Dog skuffende at forsikringen steg med 65% over natten.
Vi fikk en skade på bolig og meldte dette til Tryg. De oppleves vanskelige og passive og svarer for eksempel ikke på henvendelser. Jeg har nå ventet over to uker på kostnadsoverslag på skaden. Vi har betalt til Tryg i mange år, men det er først når du har behov for hjelp, det viser seg om du har valgt riktig selskap eller ikke.
Hei Tor! Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, ta gjerne kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt. Mvh Tryg forsikring
Syntes prisen øker for ofte. Har hvert kunde i mange år og syntes Tryg øker prisen for mye.
Har vært i kamp om erstatning siden 2014, de er ikke villig til å forhandle en gang. Nå kommer saken opp i retten. Har blitt 50% ufør etter ulykken men enda så mener trygg at de ikke har noe ansvar.. Styr unna...
Hei Arve! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Mvh Tryg forsikring
Da jeg skulle reise for 2 år siden så bestilte jeg reiseforsikring i 3 måneder valgte fra og til datum.. Igår fikk jeg brev fra inkasso der det står Tryg! Ringte dem å spurte om hvorfor jeg fikk den inkassoen og hvorfor ble den ikke stoppet etter 3 måneder? Så så dem at jeg måtte ringe til for å stoppe den. Men jeg har jo valgt reiseforsikringen TIL ETT DATO!!! Da må den vel stoppet automatisk! FORFERDELIG
Hei Yalcin! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Du må gjerne ta kontakt med oss, slik at vi kan få sett på saken din på nytt. Mvh Tryg Forsikring