Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De betaler ikke en skade fort nok. Det har nå gått 1 og en halv måned siden jeg skadet meg på Filippinene uten at jeg har fått noe utbetalt. Dessuten har de halvert kravet og påstår at det godkjente beløpet er overført for 17 dager siden. Jeg bruker norsk bank, så hva er problemet deres?
Jeg byttet selskap til Nemi i høst, Like etterpå ringte de meg opp og ville ha meg tilbake. De fikk de pga pris. Men siden desember opp til mars har bare prisen økt og er nå dyrere enn noen gang hos de. Men gir de meg en grei pris igjen som kan matche de andre så er det ikke umulig att jeg bytter tilbake.
Det har vært mye rot med min forsikrings avtale. Mange telefoner har blitt tatt og mye fram og tilbake.
Prisene øker mye hvert år, og de gjør feil på polisene etter tlf samtaler, må gjøres om igjen..
Gode på kommunikasjon og hyggelige og god service.
Jeg er ikke fornøyd med Tryg som forsikringsselskap. Konsulentene har ikke kontroll på hva som skal dekkes og ikke, og de prøver hele tiden å lure seg unna utbetalinger. De har også en dyr forsikring som dekker mindre enn andre. Nettsiden deres er også svært rotete og vanskelig å navigere seg igjennom.
Prisen er litt høy. Har hatt kontaktet med Andreas fra Tryg i dag om endring på prisen, men fikk ikke noe endringer.