Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Prisen er litt høy. Har hatt kontaktet med Andreas fra Tryg i dag om endring på prisen, men fikk ikke noe endringer.
Har ikke hat one problem med Tryg forsikring. Reiseforsikring hjalp dem med når jeg havnet på sykehus i utlandet, ingen problemer med hjelp fra dem. Tyveri også.
Dårlig pris for gode kunder sum ikke belaster forsikrings selskapet.
Avslag på behandling ved akutt sykdom i Spania, arrogant holdning. Konklusjon "du er gammel". PS. Veihjelp tidligere år har vært bra, men det er på bilforsikring. Har brukt det i utlandet.
Tok veldig lang tid for et oppgjør ang. vannlekasje. VELDIG avkortet oppgjør. Dårlig info/umulig å få kontakt med saksbehandler pr. telefon.
Meldte inn vannskade på huset, og saksbehandleren lo faktisk da han sa at lekkasje fra dusjen ikke var dekket av forsikringen. Da det viste seg at vannskaden var dekket av forsikring, brukte Tryg over en måned på å forhandle med Recover om pris på utbedring. Recover sendte én håndtverker, som jobbet 2-3 timer hver dag, og overlot all logistikk/kommunikasjon med andre (rørlegger, elektriker, maler) til meg. Etter, til sammen, tre måneder uten framdrift kom en ny snekker som måtte gjøre om mye av arbeidet etter den første. Etter åtte måneder med masse brevskriving, telefonering og frustrasjon, var leiligheten klar for utleie igjen. Tryg nektet å dekke tapte husleieinntekter de siste månedene, fordi arbeidet hadde tatt for lang tid.