Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er fornøyd med behandling og delvis pris. Det er foreløpig litt dyrt å ha alle mine forsikringer der, men de er alltid tilgjengelig og jeg får alltid hjelp fort når det er behov.
Ringte ang faktura. Endte med at en av de, slang på røret. Hvor er kundeservice??? Har selv jobbet i bransjen. Rett og slett flaut.
Har sidekick bilforsikring. Er en grei ide som er utført på en svært dårlig måte. jeg vil si de gikk igang med produktet lenge før produktet var i nærheten av å være ferdig. Fikk først ett tilbud på rundt 370 kroner i med. kom tilbake noen uker senere og fikk da tilbud på 780 i mnd men de skulle se på tilbudet etter jeg godtok, hørte aldri noe, tok kontakt og fikk beskjed om at jeg ikke kunne få noe billigere. Appen fungere sånn 60 prosent av gangene jeg prøver å bruke den. Veldig fint konsept, men jeg betaler mye penger for dette og opplever ikke verdien. Kanskje jeg kommer tilbake om noen år.
Rapporterte en liten reiseskade , men det var ikke så enkelt med oppgjør. Dårlig kommunikasjon, rotete prosess og veldig byråkratisk. Her snakker vi om en utbetaling på under 5000 kr . Selskapet har bekreftet at jeg har krav på utbetaling , men endrer stadig krav til dokumentasjon. Jeg har gitt opp og bytter nå selskap.
Fikk bakoversveis ved sammenligning av foreløpige tilbud i markedet. Ønsker gjerne tilbakemelding hvis det er noe som jeg har misforstått.
Tryg bare signet meg som kunde OG avsluttet mine forsikringer hos JBF uten mitt samtykke! Dette pga. at samboer hadde bedt om et prisforslag, som vi i september 2021 la fra oss da det var dyre. Desember var plutselig våre forsikringer flyttet hos dem. Litt vel ivrige selgere med provisjon her kanskje?! Ingen unnskyldning eller en lyd fra Tryg i etterkant. Kundeservice på chat kunne ikke si noe om hva som har skjedd. Hun mente at på til at de hadde ringt ang. kilometerstand på bil i januar 2022 og fått svar på dette. Noe som heller ikke stemmer… da jeg spurte henne om hva jeg hadde svart den gangen ang. kilometerstand, visste hun ikke (mest sannsynlig fordi ingen har ringt oss!).
Meget vanskelig å få kontakt med! Stort en robot med lite logisk tilbakemelding!