Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Det er et ryddig selskap og jeg er ganske godt fornøyd med dem.
Vil ikke sier mer... Er veldig dyrt så jeg må bytte.
Jeg har kun positive erfaringer, og har vært kunde i mange år.
God service ved kontakt med kontaktperson, men kunne spart seg alle store hopp i premiene hvert år. Lei av å følge med hva som har gått opp for mye hvert år.
Jeg er veldig missførnøyd med forsikringen. I de to første årene fikk jeg bra forsikring. Så økte de det nå med kr. 200.
Utrolig dårlig behandling ved uhell som en ikke kan klandre andre enn annen part. I mitt tilfelle var det manglende strømleverandør i en kuldeperiode som for meg ser ut som at Tryg ikke tar hensyn til å oppklare. Samt sykdom slik at jeg ikke kunne kontrollere om alt var som det skulle. Kunne ikke reise og slå av stoppekran innen 1 måned, da sykdommen var så alvorlig at jeg ikke kunne reise og stenge dette. Lege attest på 3 prolapser i nakke.
God kundeservice Forholder meg til en fast kundebehandler.