Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Måtte ta ut skjønn for å slippe alt.. og komme til hektene igjen.. takstmann MNTF / daglig lede (ikke bra) Recover sortland (ikke bra) Ble nektet adgang til mitt eget hus, under nedpakking og gjennoppbygging Fikk ikke alle tingene tilbake, flere ting var forsvunne??????
Greit og hurtig oppgjør ved skade.skade på bobil ble hurti tatt.
Har holdt på i en måned, og gir nå opp. De lovet en meget god pris på bilforsikringen, men vi fikk en mye høyere faktura. Har siden forsøkt å få fikset opp i dette gjennom tre kunderådgivere. Alle lover å ta kontakt og følge opp, men det skjer ikke. Leser også andres erfaringer her når det kommer til skadebehandling og tenker da: Hold dere unna!!
Når man virkelig trenger hjelp i en fortvilet situasjon! Hadde for noen år tilbake en forholdsvis stor vannskade i egen bolig og ble selvsagt både fortvilet og nokså rådvill i en for meg fremmed situasjon. Tok selvsagt kontakt med Tryg forsikring og maken til hjelp, informasjon og oppfølging tror jeg man virkelig skal lete lenge etter! Fra start av utpumping til alt var på stell igjen kom stadig innformasjon og oppfølging av supre kundebehandlere. Det fikk oss uten tvil til åføle oss trygge på at alt ble gjort på en skikkelig måte og man kunne til slutt tilfreds puste lettet ut. Etter en stund byttet vi likevel forsikringsselskap for kanskje å spare litt penger. Etter en tid kom likevel tankene på om det var verdt å spare noen få hundrelapper i året når man begynte å tenke på tryggheten og hjelpen man fikk når virkelig trengte et fungerende og godt forsikringsselskap? Konklusjon: Det var det ikke for meg og jeg byttet tilbake til TRYG igjen. Følelsen av trygghet ble for meg det viktigste og har siden aldri vurdert å bytte igjen. TRYG lever opp til navnet!!
Er egentlig godt fornøyd. Kona er medlem i utdanningsforbundet så det er grunnen til at vi er i Tryg.
for kostbar forikring, vanskelig å få konkrete svar, lite servis innstilt ..
Ganske grei service Kan bli kjappere på skade service