Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask skadebehandling, men kompetansen hos enkelte skadebehandlere trekker ned.
Hadde det vært rettferdighet i verden så hadde jeg sendt faktura til Tryg for all den tid jeg har måttet brukt på å ringe og skrive for å forsøke å ordne opp i ting. Har aldri meldt en skade til selskapet, har ingenting med det å gjøre. Men de på kundeservice har gjort feil på feil når det kommer til forsikringsavtalene som har gjort at jeg har måttet ringe inn, de er veldig søte og høflige både på telefon og skriftlig og søker bot og bedring - men ingenting skjer. Må være vanntette skott mellom kundeservice og fakturaavdeling for det eneste som er sikkert når det gjelder Tryg, er at fakturaene fortsette å komme Har kvittet meg med alle forsikringer, bortsett fra en, som kun de tilbyr. Likevel mener de at jeg fortsatt skylder de penger så i morgen må jeg nok atter en gang ringe de. Styr unna folkens, stort selskap, del av Nordea og kjekke folk på Kundeservice men tror de må være mangelfullt utviklet
Har ikke kundens beste i fokus. Dårlig kundebehandling og elendige på å ta rett avgjørelse på saker.
Økning i premie på 34% på 2 år, har ikke hatt skade overhode.
Nettsidene forteller meg at jeg ikke er kunde når jeg har vært kunde i over to år. Dette gjør at man ikke kan se informasjon om sin forsikring på "mine sider". Dersom man ringer kundeservice og forklarer problemet forteller de deg at de jobber med å fikse det. Dette har de gjort i over 3 måneder. I tillegg kommer fakturaer som to separate fakturaer og du får purringer på fakturaer du allerede har betalt to-tre uker før forfallsdato.
Ble frastjålet verdisaker.. Det ble politianmeldt. Fikk beskjed om at de mente at det ikke gikk annt å bli frastjålet verdisaker enn har på seg. Som totalkunde blir mann forbanna!!!
Tidlig sommer 2017 skulle jeg kjøpe en ny-gammel bil. Ved overtagelsen ringte vi forsikringsselskapet og ba den opprette en forsikring på den "nye"-bilen, samme type forsikring som den "gamle" bilen. Samme mal som den forrige, men delkasko og veihjelp. Dessverre så stoppet den "nye bilen" etter bare 1 mnd. Den døde bare på vei ut av gårdsplassen og ble stående utenfor hos naboen, død som ei sild. Vi ble så opptatte med reklamasjonen til tidligere eier, så bilen ble bare stående der i ca 10 dager. Da ringte vi Trygg forsikring for veihjelp for å få bilen på verksted. Trygg kunne da opplyse at NEI VEIHJELP har dere ikke (normalt kr 500). Det ville bli noe dyrere å flytte den. Men siden den bare skulle 5 km bort, så ble dette godtatt.(Dette var en torsdag) Men vi måtte få bilen på verksted, så Tryg tilbød seg å sette opp henting på bilen på lørdag. Jeg hadde egentlig en avtale da, men de kunne komme tidlig å flytte bilen. Falken kommer lørdag og flytter bilen. Og som hilsen får vi en regning i posten på kr 4000, i stedet for de normalt 500 kr. Vi var klar over at det var noe mer å flytte bilen uten veihjelp (som vi jo selv trodde var den avtalen vi hadde), men at de skulle lure oss å hente på lørdag som doblet prisen var det ingen som sa til oss. Bilen sto ikke på en akutt plass, så hadde vi vist om denne doblingen av prisen, så ville vi jo bare ventet til 1. Den korrekte forsikringen var opprettet. 2. Ventet til en ukedag uten dobbelt påslag. Tryg bare blånekter for noe som helst feil. Falken vil naturlig vis ha pengene sine. Dessverre fulgte vi bare med på lasset da OBOS byttet avtalepartner. Vi har nå SELVFØLGELIG byttet forsikringsselskap.