Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tryg er veldig hjelpsom, har gode nett sider, god service, men kostbar på sine tjenester.
Ikke hatt noen form for skadeoppgjør, så har ingen erfaringer der, men god dekning særlig på hus og tomt. Dyrere enn mange andre på eksempelvis bil. Enkel og grei nettside.
Hei Svein! Takk for hyggelig tilbakemelding. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen.
Sendte skriftlig forespørsel om advokathjelp for 3 uker siden. Kun mottatt et automatisk svar uten saksnr. som bekreftelse på henvendelsen. Ringt flere ganger uten å komme frem. I dag ble jeg endelig oppringt etter først å ha ventet i tlf. med beskjed om at svar på min henvendelse vil komme "om noen uker"...! Dårlig førsteinntrykk av dette forsikringsselskapet.
Hei Berit! Det er absolutt ikke slik vi ønsker det skal oppleves, vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Mvh Tryg forsikring
Helt greit firma med gode avtaler. Lite tilbud og få underveis.
Bra erfaring, men jeg ønsker å sammenligne priser fra andre selskap
Kranglet i over 3 måneder nå med Tryg forsikring, på alt er de utilgjengelig, kranglete og uklare. Skade har bare åpent fra 10 til 15 og symptomatisk for selskapet er at det går rett på svarer med melding om at det er stengt frem til 10 over 10. Det er folie på bilen og det må skiftes hele siden på grunn av solbleking. Dette er. Tryg har trenert og gjør seg vanskelige, mener at jeg skal bruke en time med buss fordi de ikke vil betale leiebilselskapet for å kjøre ut bilen. Bilen de mener jeg skal bruke er en Polo. Det er halvparten av min bil!
Hei Kenneth! Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg forsikring
Generelt dårlig service, vanskelig å få snakke med de riktige personene og ingen hjelp når vi virkelig trengte forsikringen. Reiseforsikringen er ok. Bilforsikring veldig dyr, hus og innbo dårlig dekning ved skade.
Hei Kari! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi gjør vårt beste hver dag for å gi kundene best mulig opplevelse, og vi er alltid åpen for forslag til hvordan vi kan bli bedre. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring