Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Skadebehandling går noe tregt. Man må opplyse saksbehandlerne om ting som i mitt tilfelle avregistrering av kjøretøy og slettede heftelser som de skulle ha visst. Til tider noe tungvint nettbrukergrensesnitt. Ellers fornøyd.
Hei Preben! Det var leit å høre at du ikke hadde den beste opplevelsen i Tryg, gjerne ta kontakt om du ønsker at vi skal se på saken for deg på nytt. Kjekt å høre at du er en fornøyd kunde ellers :-) Mvh Tryg Forsikring
Fornøyd kunde, men trenger å sjekke at priser er gode.
Hei Tord, Så fint å høre at du er fornøyd som kunde i Tryg. Det er fullt forståelig at du ønsker å sjekke din forsikringsavtale og priser, vi hjelper deg gjerne. Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av din avtale, du kan ta kontakt på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 så vil en av våre dyktige rådgivere hjelpe deg.
Etter å ha vært kunde i alle år forventer jeg å bli belønnet for dette gjennom bedre betingelser/rabatt på forsikringspremien.
Hei Kurt! Ta gjerne kontakt med oss for en gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring
Hadde en vanninntrengning på et defekt vindu i april. Det kom en takstmann fra Tryg og lagde en flott rapport. Men der stopper det opp. Tryg sier muntlig at de ikke dekker skader i konstruksjonen. Dette kan jeg ikke se noe om i mine vilkår. Sendte en hennvennelse til Tryg i mai, da jeg får brev at de ikke vil dekke skader i konstruksjonen. De velger å ikke svare på denne. Sender deretter klage til Tryg når det forsatt var vått i konstruksjonen (over 20% fuktighet) når de ville lukke igjen. Tryg velger å ikke svare på denne klagen, Første klage ble sendt i Juli, har ikke fått svar på denne. Sendte ny klage i august. Har heller ikke fått svar på denne (09.10.19).
Hei Tony! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom vi kan hjelpe deg. Mvh, Tryg Forsikring
Jeg er utrolig fornøyd med servicen, prisen har blitt litt for høy, derfor ønsker jeg å undersøke priser hos andre selskaper. Har fått god hjelp fra forsikringsselskapet.
Hei Linda, Så flott å høre at du er fornøyd som kunde og med servicen du opplever fra oss. Vi jobber hele tiden for å møte kundene våre på best mulig måte gjennom alle prosesser. Ta gjerne kontakt med oss for å en gjennomgang av din avtale om du ønsker dette. Du kan kontakte oss på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 Mvh Tryg forsikring
Latterlig lavt (lave) tilbud om erstatning ifb med uføre - bevisst og kynisk utnyttelse av at et menneske som har vært en kasteball i systemet og som ikke har krefter til å kjempe for sitt. Tryg skam dere!!
Hei! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg forsikring
Rask og god behandling ved problemer. Raskt oppgjør. Synes forsikringen er for dyr.