Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en vanninntrengning på et defekt vindu i april. Det kom en takstmann fra Tryg og lagde en flott rapport. Men der stopper det opp. Tryg sier muntlig at de ikke dekker skader i konstruksjonen. Dette kan jeg ikke se noe om i mine vilkår. Sendte en hennvennelse til Tryg i mai, da jeg får brev at de ikke vil dekke skader i konstruksjonen. De velger å ikke svare på denne. Sender deretter klage til Tryg når det forsatt var vått i konstruksjonen (over 20% fuktighet) når de ville lukke igjen. Tryg velger å ikke svare på denne klagen, Første klage ble sendt i Juli, har ikke fått svar på denne. Sendte ny klage i august. Har heller ikke fått svar på denne (09.10.19).
Hei Tony! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom vi kan hjelpe deg. Mvh, Tryg Forsikring
Jeg er utrolig fornøyd med servicen, prisen har blitt litt for høy, derfor ønsker jeg å undersøke priser hos andre selskaper. Har fått god hjelp fra forsikringsselskapet.
Hei Linda, Så flott å høre at du er fornøyd som kunde og med servicen du opplever fra oss. Vi jobber hele tiden for å møte kundene våre på best mulig måte gjennom alle prosesser. Ta gjerne kontakt med oss for å en gjennomgang av din avtale om du ønsker dette. Du kan kontakte oss på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 Mvh Tryg forsikring
Latterlig lavt (lave) tilbud om erstatning ifb med uføre - bevisst og kynisk utnyttelse av at et menneske som har vært en kasteball i systemet og som ikke har krefter til å kjempe for sitt. Tryg skam dere!!
Hei! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss i Tryg. Vi arbeider hele tiden for å bli bedre og setter pris på alle tilbakemeldinger. Skadeavdelingen er åpent i tidsperioden 10:00-15:00 i hverdager på tlf og 10:00-17:00 på chat. Ta gjerne kontakt med oss på tlf 915 04040 dersom du lurer på noe. Mvh Tryg forsikring
Rask og god behandling ved problemer. Raskt oppgjør. Synes forsikringen er for dyr.
Økt prisene med 17% fra et år til et annet uten noen god begrunnelse. Snakket med de 4 ganger for å få oversendt et nytt tilbud. Tok 2 uker før jeg fikk beskjed at et bedre tilbud var underkjent. De har overhode ikke et ønske om å beholde deg som kunde. Du er kun en brikke i deres hovedformål - så høy inntjening som mulig.
Hei Andreas! Det var leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med Tryg. Ta gjerne kontakt med oss for en ny gjennomgang av avtalen din for å se om det er mulig å gjøre noe med prisen. Mvh Tryg forsikring.
Ting kan ta litt tid (mht skade der skade-påfører innrømt) med kommunikasjon mellom verksted og selskap og meg.. Bedre tilbud ønskes da jeg spør om å bytte til bedre forsikring, har jo vært kunde lenge.. Ellers alt i alt, har jeg ikke noe problemer med Tryg, vil bare ha et godt tilbud på forsikring, da jeg ønsker å oppgradere.
Hei Marre, Det er beklagelig at du har opplevd at ting har tatt tid i saken din, dette kan det være flere årsaker til. Vi ønsker svært gjerne at du tar kontakt med oss på tryg.no eller ved å ringe 915 04040 så vil vi kunne gi deg et godt tilbud og en god gjennomgang av din avtale. Det er viktig for oss at du som kunde er fornøyd og at du får gjort dine ønskede endringer. Mvh Tryg forsikring
Fikk byttet frontrute og veihjelp uten noen negative opplevelser.