Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Snakket med kundeservice som endte med at jeg måtte legge på telefonen… vedkommende var arrogant, lite behjelpelig og anklagende mens vår lille familie på 4 står midt opp i en alvorlig hendelse i utlandet der datteren vår ble hentet med ambulanse. Har ikke ord… STYR UNNA!!! Vi er totalkunde, men skal bytte selskap uansett når vi kommer hjem. Helt ubrukelig!!
En tirade av motargument fra Trygrepresentant til mitt forslag om endring av forsikringssum som har gått opp ca 20% på ett år. Umulig å endre min avtale fordi den er svært god slik den er. Inflasjon, valutaendringer, dyrere deler og varer som må erstattes er noen av årsakene til at min forsikring er kraftig endret i følge forsikringsrådgiver hos Tryg. Det kan også nevnes at jeg har vært forsikringstaker hos Tryg i mange år uten å ha brukt forsikringen til dekning av skader.
Veldig dårlig. (Anonymisert navn) er dårlig saksbehandler. Han lurte meg veldig. Fikk ikke lov og beholde lånebil selvom jeg hadde rett på deg og hadde fyll kasko med låne bil. Fikk ingenting fra dem. Måtte flykte.
God dialog. Rask besvarelse og kom best ut på pris totalt..
Veldig fornøyd. Lite problemer ved skadesaker men behandlingstiden kan tidvis være litt lang.
Mine avtaler ble overført fra Codan til Tryg i forbindelse med sammenslåingen av selskapene og jeg ble dessverre kunde av Tryg. Jeg har aldri opplevd maken til FAKTURAROT og ARROGANSE fra noe selskap noensinne! Tryg sendte feil fakturakrav etterfulgt av feil fakturakrav etterfulgt av purringer og inkassovarsel. Oversikten på Min side var bare tull! Jeg skrev til sammen over 40 e-poster som dokumenterte feilene og ringte parallelt for å sikre at noen var på saken. Når den første saksbehandleren forsto og lovet å rydde opp ble jeg i neste runde sendt til en ny saksbehandler og måtte begynne på nytt. Salgssjefen i Bergen lovet på telefonen å sørge for at alle feil ble rettet og slettet men det eneste han gjorde var å sende saken videre til en seniorkonsulent. Prosessen tok flere uker før Tryg endelig ga meg rett for siste gang og ryddet opp. Jeg kan bare forestille meg hvilken mølle av gjenstridige kundebehandlere man må gjennom dersom man skulle være så uheldig å forsøke å få dekket en skade!!!
Litt dyr, enorm premieøkning siste årene, selv med forsikring gjennom forbundsavtale