Tryg Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tettere kommunikasjon med kunder, diskutere, ikke diktere. Fra 2020 til 2021 fikk vi nærmere 15% økning av polise uten å bli kontaktet
aldri hatt noe problemer. Alltid god og hyggelig hjelp om man skulle være uheldig.
Opplever 20% prisøkning på et år på alle forsikrede objekter.
Etter husbrann for noen år siden var oppgjøret / oppbyggingen ekstremt forsinket og støtte og hjelp fra tryg var umulig å få i møte med byggefirma. Opplevelsen av å måtte ta ansvar for å sette seg inn i bustad oppføringsloven var en ekstrem tillegsbelastning. Kan ikke anbefale Tryg på noen som helst måte ifht store oppgjør
Jeg sa meg aldri enig i tilbudet de ga. Snakket med dem i anbudsrunden. Etter det sendte de regninger i månedsvis på tross av kommunikasjon om det motsatte.
Ok, har ingen erfaringer. Har kun betalt premie, det er min eneste erfaring.
Ikke kast bort tiden din på å ringe til Tryg. Her er det ingen hjelp å få. Du må selv finne løsningen på ditt problem.